another beer can chicken w/ moink balls- q view

Discussion in 'Poultry' started by windshield king, Jun 12, 2011.

  1. 1 lb each of beef and pork with some seasoning and ham                                                                                         [​IMG]

    the cheese[​IMG][​IMG]

    ready to eat[​IMG]

    and the chicken[​IMG][​IMG]

    thanks for looking!
     
  2. mossymo

    mossymo Master of the Pit OTBS Member SMF Premier Member

    Very nice, looks great... making me hungry from across the border!
     
  3. bearcarver

    bearcarver Smoking Guru OTBS Member

    You really got those Moinksters looking good!!!

    That chicken looks great too, but I probably shouldn't tell you what I see there!!

    BUT------It kinda looks like the chicken was sitting there on the throne, wondering where the paper was.

    Then along came Jason, and lopped off the chicken's head !!!

    Maybe I've seen too many horror movies?!?!?!

    Bear
     
  4. realtorterry

    realtorterry Master of the Pit OTBS Member SMF Premier Member

    So did you grind the ham up with the meat??
     
  5. [​IMG]thats funny[​IMG]
     

  6. nope just left it cubed 
     
  7. raptor700

    raptor700 Master of the Pit OTBS Member

    You're balls and bird look great[​IMG]

    Can't believe I said that!

    [​IMG]
     
  8. tom37

    tom37 Master of the Pit OTBS Member SMF Premier Member

    LOl raptor   

    just let it all hang out  lmao 

    The bird looks amazing!!!!!

    And I'm gonna have to try the moink balls. The thought of sitting there and making them all just makes me sad.

    I'm all about mass production. 
     
  9. smokinal

    smokinal Smoking Guru Staff Member Moderator OTBS Member ★ Lifetime Premier ★

    That chicken looks soooooooo juicy!   [​IMG]
     
  10. africanmeat

    africanmeat Master of the Pit OTBS Member

    It looks great thanks
     
  11. shooter1

    shooter1 Smoking Fanatic

    Looks really good! LOL at Bear.
     

Share This Page