or Connect
SmokingMeatForums.com › Forums › Smoking Meat (and other things) › Wild Game › Skunk sandwhich spread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Skunk sandwhich spread

post #1 of 16
Thread Starter 
Yep, I said SKUNK!!!!! ROTFLMAO biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif Here's the recipe, enjoy.

Skunk Sandwich Spread

1 cup skunk meat, cooked and ground
2 tablespoons onion, cinced
2 tablespoons onion, finely chopped
2 tablespoons mint, finely chopped
1\2 cup salad dressing
1/4 cup cattail shoots, finely chopped
1/4 cup sweet pickles, finely chopped

Mix all the ingredients well. Store in a cold place. will keep for weeks
if sealed in a container. I would recommend any number of
securitysystems to keep this recipe from falling into the hands of the untrained skunk skinners. If the skunk is improperly skinned it is possible to destroy the meat with the musk. If the skunk is improperly killed it could soil it’s own fur and then taint the meat when you skin it and make you quite stinky as well.
post #2 of 16
How does one "propery" kill a skunk? My F250 has worked well in the past.
post #3 of 16
Not very often I utter this...

post #4 of 16
You gotta be pretty damn hungry to go skunk hunting. icon_eek.gif
post #5 of 16
Thread Starter 
If you don't let them see you and shoot them with a .22 cal. behind the shoulder they usually do not spray or with a killer trap.PDT_Armataz_01_34.gif

With the F250 they usually leave thier calling card.....PDT_Armataz_01_05.gifPDT_Armataz_01_32.gif lol
post #6 of 16
Thread Starter 
Awwwwwwww, come on Dude, you can handle this in that smoker....lmao

post #7 of 16
Thread Starter 
Did you forget who our president is???? Times ain't a gettin no better!!!! PDT_Armataz_01_03.gifPDT_Armataz_01_12.gif
post #8 of 16
Growing up we used to get them in our chicken houses all the time, a .410 to the head does the trick every time, no spray at all. But I'd have to say that it would take several days of not eating anything before I'd even try to salvage a varmit like that!
post #9 of 16
Thread Starter 
Welcome AZ.

That's another way of doing it. But don't wait several days, the meat won't smell any better.....lmao PDT_Armataz_01_12.gif
post #10 of 16
Why not, but let me guess - it tastes like chicken?

I opened up a 24oz Heineken yesterday and I coulda swore I had just sat on one. PDT_Armataz_01_12.gif
post #11 of 16
I don't know if I could work up enough desparation to try this. This is just wrong! PDT_Armataz_01_05.gif
post #12 of 16
Thread Starter 
Nope, it's dark meat. Tastes like wild turkey....lol icon_lol.gif

No more Heineken for you!!!!!!PDT_Armataz_01_03.gifPDT_Armataz_01_05.gifPDT_Armataz_01_32.gif
post #13 of 16
Thread Starter 
No problem!!!! Once ya get past the smell ya got it..........ate......lmao biggrin.gif
post #14 of 16
Oneshot, did you take your meds today? icon_mrgreen.gif
post #15 of 16
I'll second that!
post #16 of 16
I'd try anything at least once. Hell, I like Tripe.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Wild Game
SmokingMeatForums.com › Forums › Smoking Meat (and other things) › Wild Game › Skunk sandwhich spread