or Connect
SmokingMeatForums.com › Forums › Recipes Only › Side Items › Smoked scallop IDAHO Spuds for T Day w/ cheese and q view
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Smoked scallop IDAHO Spuds for T Day w/ cheese and q view

post #1 of 12
Thread Starter 

Well, got this recipe from "therealbigswede" the other day and it looked delish, so thought I would try it for turkey Day

 

Thanks Realbigswede

 

Ran out of Todds pellets the other day so borrowed some of these from the neighbor, see how they work, Used them before on summer sausage and not too bad.

 

 

Kinda hard to see the TBS today, been like this for the last 4 days or so

 

 

Idaho spuds - did 5 lbs this is just a small batch of them

 

 

First layer spuds, chopped onion, velveta cheese, s/p

 

 

Layered about 4 layers this way then heavy cream with a GOOD shot of slap your momma hot on the very top

 

 

Closer shot

 

 

Happy Turkey day everyone and God bless our troops

 

Thanks for looking more pics to come.

post #2 of 12
Looking good DS!! Our turkey breast just hit 100 IT. Wife's making stuffing, alls good!!!!
post #3 of 12
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by dirtsailor2003 View Post

Looking good DS!! Our turkey breast just hit 100 IT. Wife's making stuffing, alls good!!!!

Thanks DS hope you have a great day from my family to yours - HAPPY TURKEY DAY !!!!

post #4 of 12
Thanks DS! Happy T-day to you and your family too!
post #5 of 12
Thread Starter 

and they were great, Next time little more slap your momma HOT on them and more cheese, cheddar next time I think the velveta just wasn't there.

 

 

I need a better cell phone camera!!!!! Sorry everyone

 

 

Dr. said eat smaller portions, I said OK he never said how many LOL

 

Had to leave room for salad and a Roll

 

 

And now time for some brewskis and more football.

 

 

Hope everyone of you had a great Turkey day and "God bless our Troops"

post #6 of 12
Quote:
Originally Posted by driedstick View Post
 

 

 

 

 

Hope everyone of you had a great Turkey day and "God bless our Troops"

 

Taters look like they turned out great! I could see adding some smoked pepper jack into the mix, that would be tasty!!!

 

DS we'd get along just fine! There's always Keystones at our house!

 

post #7 of 12

Looks delicious as do the beverages.

 

Disco

post #8 of 12
Thread Starter 

Case, those damn orange cans are addicting cheers.gifI have a few myself in my man cave

post #9 of 12
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Disco View Post
 

Looks delicious as do the beverages.

 

Disco

Thanks Disco yep them were tasty and so was the food :ROTF

post #10 of 12

Keep the turkey.

 

I could make a meal outta them spuds!!!!

 

You, sir, also have good taste in beer.

 

I don't care what anybody says, Keystone Light is as good or better than Bud or Coors Light.

 

Those folks at Coors have made some good blue collar beers!

 

Good luck and good smoking.

post #11 of 12
Quote:
Originally Posted by driedstick View Post

Case, those damn orange cans are addicting cheers.gif
I have a few myself in my man cave

Those two came in the same 30 pack! I bought a lottery ticket, but it didn't work!
post #12 of 12
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by dirtsailor2003 View Post


Those two came in the same 30 pack! I bought a lottery ticket, but it didn't work!

Dang it man I have found only 2 orange cans and I drink ALOT of keystones so you still hit the lottery in the Keystone aspects of it. :beercheer:   cheers.gifcheers.gifcheers.gif

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Side Items
SmokingMeatForums.com › Forums › Recipes Only › Side Items › Smoked scallop IDAHO Spuds for T Day w/ cheese and q view